söndag 15 november 2009

Söndag och massor med jobb...



Söndag morgon...Miles Davis igen svagt i bakgrunden...sååååååå mysigt!
Jag tycker om att jobba tidigt på morgonen på helgerna när man är utvilad. Det är så tyst runt omkring. Alla sover. Det är bara telefonen som för ett jäkla liv...riiiiiiinger oavbrutet!

Mannen kom aldrig hem i natt dom festade hela natten med boysen. Kl 06.30 dundrade Alexandre och hans vän in genom dörren inte speciellt fulla av alkohol utan full av GLÄDJE!...Frankrike vann matchen igår kväll och det hörde tom jag när jag var på väg att somna.....För alla tutar som galningar när dom åker runt i sina bilar. Nästa match är på onsdag kväll...HÄR HOS OSS!!!!!!!! Wow...Jag bävar inför den kvällen.
Nej nu ska jag jobba vidare, jag ser solen titta in genom fönstret och kaffet är klart.

Puss&Kram TavelRam
Annelie, jag ringer ikväll.

På Bilden, en av mina favoriter...Jasmine Le Bon med dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar