lördag 14 november 2009

Åska Woff 6 månader i dag


I dag fyller Åska Woff 6 månader det firade vi med en långpromenad
och många pussar och kramar och lite god mat förståss.

Jag och Alexandre åkte sedan ner på byn för att hämta mina boots som varit inne på sulning. Ett mycket bra jobb, dom blev verkligen skitsnygga jag hade nämligen struntat i att den ena klacken var en smula låghalt...Men nu är dom i ett toppenskick a la nouvelle star och till ett mycket bra pris 25 euro.
I Stockholm skulle dom ha från 190-498:- för att endast bygga upp klackarna.

Vi åkte till Auchan och handlade mat och vin inför fotbollskvällen. Dom hade
Även lotteri på kassakvittot...ha ha hur kul är inte det! Man fick stoppa in
Kvittot i en maskin som sa Grattis eller Sorry perhaps more luck next time...fast på franska förståss! :)
Vi orkade aldrig stå i den jäkla långa kön, så vi åker tillbaka någon annan
Dag den här veckan tom den 17 nov...Man vet ju aldrig...Man kan kanske vinna! Lotten jag köpte igår var nitlott. Bättre tur nästa gång.

Jag har jobbat hela dagen och sena kvällen, hart ont i ryggen för jag sitter som en gammal gädda när jag jobar.
Pratade med Annelie i Stockholm, sen dog telefonen igen andra gången det händer när jag pratar med Annelie.........Putain du merde...2 lördgar i rad har det varit strul med Internet, tv och telefon.

Jäkla tur att Alexandre inte kollar på fotboll här hemma I kväll med boysen...dom sitter nere på byn hos Romuald & Jennifer. Jag ska kolla på DVD det blir nog horror... den satans tv:n funkar ju inte.Äta chips och gosa med djuren ska jag också göra. God Natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar