tisdag 6 oktober 2009

Tack och hej på ett tag...








Nu tar jag och Alexandre en åktur på moder jord med kärlek som vapen och hoppas att livet fortsätter att vara vackert under stjärnorna och att alla mina nära och kära, kreti & pleti och inte minst du och jag.
Att vi är lyckliga och att solen skiner i våra hjärtan...för evigt!

Jag kommer att sakna internet...jag älskar ju att följa vissa bloggar, som Stina & Lulu som skriver om lampskärmar, livet, kärlek och andlighet och så har vi busiga Gynning som är kul att kolla till lite då och då.
Att få lite inspiration i vardagen är aldrig fel.
Jag är ruggigt dålig på att blogga, har precis börjat, gör det för mina vänner i Sverige så att dom vet vad jag håller på med och så slipper jag skriva en massa mail och skicka bilder. Det här funkar bättre tycker jag!!! :) Lite som att skriva dagbok när man var liten. Bra för minnet, man vet vad man håller på med... ha ha.

Puss&Kram
Viva La France

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar