söndag 25 oktober 2009

25 oktober och något snurrig i kolan!


Vaknade av att Åska Woff krafsade på dörren och ville gå ut och göra sina behov, jag lyckades då med konststycket att springa med snaggen rakt in i dörrposten pga att jag fortfarande var i min underbara dröm.......satan vad ont det gjorde och jag vaknade definitivt av detta....hua kl 06.30...och vintertid!! Tack för det televerket, snacka om att man känner sig en smula förvirrad.

Dagen har varit helt underbar med strålande sol och städning av trädgården...åh vad jag vill bo i ett hus vid havet med alla djuren en roulotte när mina vänner kommer på besök, blommor och allehanda pyssel som jag vill utföra med mina bara händer. Jag har fått massor av roliga ideér här i Frankrike. Men snart kommer något riktigt bra in i mitt liv...jag känner positiva energier dansa omkring i regnbågens färger utanför mitt fönster.

I dag har jag hittat Virgin Maria & Gud...återkommer med mer info i morgon när jag är tillbaka i byn och kan ladda ner mina bilder. Jag har inte blivit religiös pga att snaggan min är en smula öm och demolerad.

Jag vill bli riiiiiiiiiiiiiiiiik!!! Mammon, du är välkommen *ler stort*
Mammon kommer ursprungligen från arameiskan där det betyder "rikedom", det arameiska ordets ursprung har föreslagits vara det hebreiska matmon som betyder "skatt". I hebreiskan används mammon i betydelsen "pengar" – ממון.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar