tisdag 22 mars 2011

Håla


Klev upp kl 03.00 efter ca 2 timmars orolig sömn. Otroligt trött och en smula stressad.

Dags för tåg igen...usch vad trist och trångt det var i dag kl 05.00 på tåget på väg till Malmö...
jag hade myror i benen mest hela tiden...men blev en smula glad över vårens varma tryne som dök upp i det skitiga tågfönstret och önskade mig lycka till.

Efter mötet satt jag i 2 timmar på perrongen i djupaste småland och tänkte tillbaka på all ångest/mobbing och misshandel man har stått ut med under många år i denna otroligt tråkiga och ångestfyllda håla...HUA...inte undra på att man är rädd för människor. Men nu har jag stängt boken. För gott.

Efter ett par timmar i solskenet i väntan på tåget drog en vårvind igenom mitt hår...
Resan hem till Stockholm gick stålande. Jag hann även med en tupplur under mössan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar