torsdag 17 december 2009

Vinterland a la France




VINTERLAND A LA FRANCE
det är aå mysigt med snöööööööööööööööö! Det har inte varit så här mycket snö på åratal som det är här i frankrike nu 2009. Alexandre säger att det är jag som tagit med mig vintern och snön från Sverige för ett år sedan. :) Även i våras var det rejäl med snö.
I dag tillbringar jag min tid med att slå in alla julklappar och att förbereda maten och lite julpyssel, jag kan inte fatta att det snart är den 24 dec, tiden går ju sjukt fort. Den 21 dec 2008 åkte jag med mina katter till Frankrike och det är snart 1 år sedan...Hum...
Nej, nu ska jag tända ljus och lyssna på George Michael han är ju helt underbar. I love him.

Åska Woff älskar vintern och snön!!!!!!! Vénus hatar snö...:) URK, man blir ju blöt om tassarna.

Janssons Frestelse








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar