torsdag 30 juli 2009

"Åska Woff" & Nantes


















Åska Woff är Gypsy!

Jag och Alexandre har varit i Nantes en stad i västra frankrike och hälsat på hans bror och flickvän. Helt underbar stad, jag älskar Nantes. skulle kunna tänka mig att bo där...men det blir nog ett hus på landet vad det lider.
I Nantes har vi införskaffat oss en ny kelgris som har 4 olika raser is sig. Äkta Romani!!! :)
Åska Woff är numer vår nya kelgris i familjen. Vi har 3 katter och en hund och några fåglar. Både utanför fönstret och inne i lägenheten. :)
Åska kan tänkas en smula skumt som namn på en hund med snopp, men min Alexandre gillar det namnet. Han diggar bokstave Å...:) bokstaven Å är såååååå exotiskt för en fransman.

När jag publicerade detta inlägg såg jag att min förra rubrik från mitt inlägg 17/7-09 var Åska...det var natten innan vi drog till Nante...Ett sign!!!!!!!!!! Quiiiiiiiiiiiiiiii!

Mina filmer från Nantes:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar